Wij komen altijd langs om het spaarsysteem zelf voor u te installeren. Niet alleen scheelt dit kostbare tijd, wij kunnen ook de optimale plek voor het spaarsysteem adviseren en zullen een korte training geven. Vervolgens kan direct worden gestart met het systeem, zonder dat technische kennis verder vereist is.
De eerste spaaractie wordt in overleg samen ingericht, zodat u direct verzekerd bent van een succesvolle actie. Zo kunt u bijvoorbeeld instellen dat een klant voortaan 10 punten ontvangt bij iedere besteding van 50 euro. U kiest zelf bij welke besteding u een punt uitkeert en bepaalt zelf de aanbiedingen waarvoor uw klant spaart.
Nieuwe én bestaande acties kunt u eenvoudig zelf aanpassen in het gebruiksvriendelijke systeem. De spaarpunten zijn winkel-specifiek: alle in uw winkel gespaarde punten kunnen alleen bij u ingeleverd worden, voor uw spaaraanbiedingen.
Nieuwe spaarders kunnen sparen via een keycard met QR-code of via een app. Door een eenmalige registratie in uw winkel via de Spaarkoning-tablet, kan uw klant voortaan bij alle aangesloten Spaarkoning-winkels op één account punten sparen. Daarnaast kan er ook met meerdere keycards op één account gespaard worden.
Uw klant kan dus als gezin met meerdere keycards of via de Spaarkoning-app samen op één account punten sparen. De klant kan via de app of tablet de actuele aanbiedingen bekijken en direct zien hoeveel punten er zijn gespaard.
In het overzichtelijke dashboard vindt u verschillende gegevens om uw klant nog beter te leren kennen. Zo wordt hier onder meer het aantal uitgegeven spaarpunten, uitgekeerde beloningen en aantal transacties weergegeven. Hierdoor kunt u uw spaaracties verder optimaliseren, zodat deze nog beter passen bij de wensen van uw klant.